Безбар'єрне освітнє середовище

Відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», інших актів законодавства та освітніх програм, в рамках реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року пріоритетними завданнями залишаються створення рівних можливостей та вільного доступу до освіти, задоволення особливих освітніх потреб всіх учасників освітнього процесу, створення інклюзивного освітнього середовища.

Відповідно до реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору був створений електронний інформаційний «Довідник безбар’єрності», який допоможе підвищити обізнаність у питаннях безбар’єрності, різноманіття та інклюзії.

З матеріалами «Довідника безбар’єрності»  ви можете ознайомитися за посиланням  https://bf.in.ua/

БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ –

1) це філософія суспільства без обмежень, в якому забезпечуються рівні права та можливості для всіх людей у самореалізації, зайнятості, пересуванні, сервісах, здобутті освіти, спілкуванні, дозвіллі та розвитку.

2) це коли людину приймають, поважають і цінують незалежно від статі, віку, фізичних особливостей, а при прийнятті рішень влада, бізнес, громада враховує інтереси всіх суспільних груп, в тому числі малочисельних.

3) це внутрішня готовність враховувати потреби різних людей та створювати зручне для них середовище.

 

ПРИНЦИПИ БЕЗБАР’ЄРНОСТІ:

 

Стратегія в дії: 3 педагогічних працівника стали учасниками Всеукраїнського науково-методичного семінару «Безбар’єрність в освіті: практичні аспекти та перспективи» та 1 педагогічний працівник опанував базовий курс «Держава без бар’єрів»  на платформі «Дія».